Saturday, November 14, 2009

諸葛梓岐「偉論」一覽表

諸葛梓岐,洋名Marie Zhuge,香港模特兒,生於北京,後隨父母移民加拿大,自稱有族譜記載她是「諸葛亮的第63代傳人」,被專家踢爆族譜不可能直接記載女性姓名後,就只因姓「諸葛」而堅稱是諸葛亮的後人,但有網民認為她的所作所為,等於令其自稱的所謂「祖先」諸葛孔明蒙羞。

她在2008年擔任香港好立克即沖飲品廣告的主角,受到香港人歡迎,但她發表的言論出位,曾引起部份網民批評。



1. 被問感情觀:「男朋友可以冇,但工人一定要有。」
2. 心目中的最佳禮物:「最渴望收到由男友所送的聖誕禮物,係棵喺森林生長嘅聖誕樹,上面要掛滿我至愛嘅麵包超人,然後由男友抬回家中。」
3. 被問有沒有乘坐過公共交通工具:「坐公共交通工具好危險,喺香港搭過幾次地鐵(港鐵),啲友好迫好粗魯,夾住我上唔到車。」
4. 對巴士的偉論:「搭巴士好易翻車架!巴士兩層咁高,轉彎好易『嘭』一聲反轉。」
5. 對住屋的要求:「我鍾意啲屋要樓底高啲,有啲外國feel囉!依家工人房都有成百幾二百呎啦!唔通叫我住屋邨咩!?」
6. 吃東西的態度:「出街食嘢都係IFC啦!茶餐廳?鏞記同翠華囉!大家樂?機場嗰間都有食過嘅,出面少啲喇!唔通同人排隊咩!?」
7. 對香港地方的認識:「旺角啲嘢唔啱我,幾乎冇去過,都唔知去嗰啲地方做乜!深水埗?係咪食燒鵝架?」
8. 泰國度假返港:「啲蚊多到睇唔到。」
9. 提到防疫問題:「我會戴口罩同潛水鏡出街。」

From : http://evchk.wikia.com/wiki/%E8%AB%B8%E8%91%9B%E6%A2%93%E5%B2%90

No comments: