Thursday, November 12, 2009

民x聯最無恥之經典場面

FROM:http://www.facebook.com/notes/thomas-yu/x/173030649791

今日民x聯的舉動真係令我感到非常震驚,不得不寫返個 blog 記述這個經典場面。

話說全港公屋商戶總會(下稱總會)在過去幾個月籌備在今天舉行罷市3小時行動,反對領匯瘋狂加租,在籌備過程中,各黨各派都有派代表提供協助,但民x聯當日擁護領匯上市,總會自然不會與民x聯合作。

<真無恥之一>

直至昨晚, 民x聯的九龍東立法會議員無恥地聯絡總會,表示希望參加今天的行動,但由於他要趕飛機,所以希望總會提早開始記者招待會,」就一就佢」。總會回覆表示,他們一早已經對外公佈記者招待會的時間,所以不能改動,最終沒有作出遷就。

譁,大哥,你之前乜都無做過,當日仲要支持領匯上市,而家打個電話黎,就要人地就一就你,真係無得頂。

<真無恥之二>

罷市行動由 12 點開始,直至 3 點結束。今早大約11點幾,民x聯九龍東立法會議員連同部分區議員,走入去樂富邨街市,向商戶打招呼,並表示他們十分支持今次行動,呼籲大家踴躍參加罷市行動。結果不但有商戶指罵佢地,更有商戶試圖向他們潑水!最後他們只好提早離開街市。

譁,所有商戶的罷市海報都係我地做,之前開左好多個會去籌備今次行動,但民x聯當左自己是主辦單位,仲要同商戶示好,好似係佢地領導商戶罷市咁,好有型呀 ~~~ !!!

<真無恥之三>

罷市行動的記者招待會 1 點正式開始,突然之間民x聯九龍東立法會議員連同好多個區議員,拿著好多支民x聯大旗(選舉果d),突然加入記者招待會行列。果位九龍東立法會議員,仲要叫總會主席俾佢講野,因為佢要早走。

譁,我真係 O 曬嘴,個 RUNDOWN完全無預佢地發言,無預佢地參與,新聞稿都冇佢地份, 但佢地竟然不請自來,仲要拎埋民x聯黨旗,幾咁威水呀!大佬,你地係咪搞錯左呀,呢度唔係「慶祝領匯上市造勢大會」 喎!

今次場面認真經典,真不愧是當今世上最無恥的政黨。

民x聯騎劫前


















民x聯騎劫後

No comments: