Tuesday, June 19, 2007

嘩... 病死左

唉.. 都唔知係邊度野番黎..

星期四放工之後開始好支力..
夜晚開始見發燒.. 咁咪食左 d 退燒藥 law..
食完就冇事..
藥氣過左又燒過.. 死下死下咁..

星期五晨早仲仆返工司交低 d 手尾.. (真係白痴)
我同左 B Head 講要請 S/L.. 點知..
B. Head: G.. 放左假 wor..

我夠知啦.. 我而家炸病咩?.. 大佬呀.. G.. 一年請 S/L 可能仲多過我 A/L 呀.. 痴線..
冇理佢10點鐘走左去睇醫生.. 諗諗下真係唔係好想做..

果條醫生仲話我好輕微.. 真係 XYZ.. (以經 Bad List 左佢)

星期六有藥食冇乜事.. 又返左工.. 仲去左黃金買 LCD Mon..

星期日 2 日藥食哂.. 又燒返.. 仲 102 度.. 唉.. 果個死人醫生好唔掂..
仲要痾左幾次.. 今次真係好大鑊.. 要晨早真要去番細個到中學睇開果個醫生..
佢話我 d 感冒菌入左腸胃.. 係幾嚴重果隻..

星期一食完 d 藥到而家燒真係好似冇啦.. 睇下一陣如何啦..

No comments: