Friday, September 28, 2007

實 戰 理 論 : 挾 高 轉 倉 慎 防 10 月 大 跌

佢依然仲係一個大淡友.. 咁就好了

電 訊 股 昨 日 再 升 多 一 「 浸 」 , 筆 者 仍 然 堅 持 「 鋪 鋪 清 」 的 策 略 , 見 好 即 收 , 難 得 大 市「 表 面 」 氣 氛 仍 良 好 , 日 日 捕 捉 機 會 何 樂 而 不 為 ? 只 要 大 家 放 下 「 貪 到 盡 」 之 心 態, 不 用 介 懷 別 人 所 賺 的 與 自 己 作 比 較 , 要 追 上 通 脹 又 有 何 難 ? 始 終 風 險 與 回 報 是 成正 比 的 , 博 到 盡 可 以 賺 很 多 「 賬 面 利 潤 」 , 但 不 懂 持 盈 保 泰 何 嘗 又 不 是 將 紙 上 富 貴化 為 烏 有 ?

最 近 在 一 個 保 險 公 司 辦 的 講 座 上 , 有 一 位 筆 者 的 Fans 跟 筆 者 談 起 大 市 的 情 況 , 大 家 都 不 約 而 同 的 認 為 現 時 並 不 是 入 市 「 」 貨 的 時 機 。 此 位 Fans 在 過 去 一 直 跟 足 筆 者 的 步 伐 及 入 市 策 略 , 他 自 己 也 覺 得 回 報 滿 意 , 單 是 一 隻 紫 金 礦 業 ( 2899 ) 跟 隨 筆 者 的 高 沽 低 策 略 , 也 獲 利 甚 豐 。 就 算 全 部 股 份 也 未 能 以 最 高 位 沽 出 , 也 心 滿 意 足 。 其 實 投 資 最重 要 是 達 到 自 己 的 目 標 , 自 己 為 揀 選 的 股 票 訂 下 目 標 價 , 到 位 就 要 獲 利 , 這 其 實 是沒 有 錯 的 。 每 一 刻 、 每 一 秒 都 擔 心 沽 貨 後 股 價 再 升 , 做 人 又 如 何 開 心 呢 ?

跌 破 26500 追 沽
投 資 是 需 要 靈 活 變 通 的 , 散 戶 的 優 勢 就 是 自 由 , 沒 有 基 金 經 理 的 壓 力 , 只 要 賺 夠 便 可離 場 。 相 對 地 , 基 金 經 理 就 會 頗 痛 苦 , 跌 市 怕 客 戶 贖 回 , 升 市 又 怕 賺 得 慢 ; 明 知 大市 超 買 或 有 危 機 , 又 不 敢 大 量 減 貨 , 慌 怕 「 執 輸 行 頭 」 。 最 終 遇 上 股 災 或 熊 市 , 也一 定 不 能 全 身 而 退 。

大 市 從 周 一 開 始 進 行 轉 倉 活 動 , 一 路 升 , 就 一 路 加 倉 ,看 形 勢 10 月 份 不 似 做 好 倉 。 這 幾 天 轉 倉 的 平 均 價 約 在 26800 點 水 平 。 好 友 的 防 線應 放 在 26500 點 , 而 淡 友 可 待 跌 破 此 水 平 之 後 才 入 市 跟 沽 。

作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: