Sunday, September 16, 2007

科大 918 事件

"科大9‧18 "反對香港本科生之絕食大反擊

各位科大同學!

我相信大家都對SAO和SHO都非常不滿。以下幾點是我在科大所遇過的:

1.SAO極多冗員,態度非常差,經常卸責,我深信沒有一個同學會喜歡"他們"

2.我知道SAO的阮太講過以後同學就算住屯門都無宿位,真係非常有問題。D hall是同學父母的納稅錢,本港學生居然無宿位住,氣憤!

3.學校年年都話收多左大陸學生,有冇可能啊?大學gum 冇計劃ga meh, 點做"世界一級研究型大學啊"!

4.其實,大陸學生讀4年,香港人讀3年,如果有心解決問題,幾年前就應該建新的宿舍啦!

5.大家覺吾覺得luke wong,院太和何太(faith ho)都是賤人,又ng 比d 學生extend summer hall 搞o camp。學生為mud 野,都係為左d year 1 既同學,為學校好都有錯????好哀law。

6.口口聲聲話國際化,冇左鬼佬,應該叫"大陸化"

*係時候出聲啦*


"科大9‧18 "反對香港本科生之絕食大反擊

日期﹕9月18日

時間:下午2時開始(要上課的同學可以隨時參與)

地點﹕SAO office 門口, 5/F , lift 3

參加辦法﹕pm我 或者call 我(明天會留電話)

口號:反官潦,反腐敗,還納稅人子女一個宿位

No comments: