Friday, September 21, 2007

實戰理論:好友平倉恆指回試 25300

沈大帥一路叫淡.. 大市一路係咁升.. 上星期話 2899 唔掂.. 今個星期2899日日破新高.. 我真係驚佢無端端做番個大好友就好大鑊了

前 日 大 市 裂 口 開 高 , 上 破 了 25000 點 阻 力 後 , 在 策 略 上 一 如 預 先 既 定 的 做 法 , 25000 點 樓 上 追 貨 。 當 然 , 高 追 確 實 有 心 理 壓 力 , 但 其 實 想 深 一 層 , 可 能 會 是 更 加 安 全 的狀 態 。 在 市 況 反 覆 之 時 入 市 , 可 能 面 對 的 是 「 陰 陰 乾 」 的 跌 市 , 每 日 跌 一 點 , 每 日 跌 一 點 , 令 人 不 捨 得 止 蝕 。 等 破 位 才 追 , 基 本 上 勝 算 極 高 , 起 碼 自 己 也 會 提 高 警 惕 , 定 好 止 蝕 位 。

就 好 像 周 三 當 日 ,恆 指 25511 點 開 市 , 最 低 位 為 25287 點 , 當 日 入 市 以 25000 點 作 為 止 蝕 , 要 捱 都 只 是三 數 百 點 , 猶 勝 於 企 錯 邊 , 裂 口 開 出 800 點 , 才 是 難 於 控 制 的 風 險 。 而 且 , 每 一 套 策 略 都 要 「 審 時 度 勢 」 而 進 行 , 散 戶 不 是 基 金 經 理 , 無 必 要 鋪 鋪 賭 。 基 金 經 理 贏 不到 某 一 個 升 浪 就 要 炒 魷 , 散 戶 根 本 不 需 要 有 這 樣 的 包 袱 。

留 意 電 訊 電 力 股
在 「 牛 市 三 期 」 的 波 動 市 , 盡 量 查 多 一 點 現 金 , 用 小 注 去 贏 多 一 點 升 幅 , 實 也 不 為 過 。 皆 因 尾 段 的 升 市 就 算 調 整 也 有 很 大 的 殺 傷 力 , 在 高 位 才 訓 身 加 碼 , 是 愚 不 可 及 的 行 為 。

昨日 大 市 再 創 新 高 , 龍 頭 股 平 保 ( 2318 ) 及 國 壽 ( 2628 ) 已 見 力 弱 , 但 財 險 ( 2328 ) 及 思 捷 環 球 ( 330 ) 則 接 力 , 昨 日 筆 者 建 議 可 追 此 兩 股 , 今 日 應 該 仍 可 持有 。 另 外 , 亦 要 留 意 落 後 的 電 訊 股 及 電 力 股 , 例 如 中 電 信 ( 728 ) , 大 唐 發 電 ( 991 ) 及 華 電 國 際 ( 1071 ) 。

有 一 點 大 家 要 小 心 , 9 月 份 期 指 未 平 倉 合 約 已 開 始 減 倉 , 反 映 大 戶 好 友 已 有 平 倉 之 意 圖 , 小 心 未 來 數 天 指 數 將 現 調 整 , 可 等 恆 指 回 試 25300 點 水 平 才 再 入 市 。
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

AppleDaily 21 Sep 2007

No comments: