Wednesday, July 18, 2007

[Forward] 旺角買R4連超爽日誌 金句頭3名排行

聽D 買遊戲機鋪 話R4 卡 因為比人告 所停左產 而家冇乜貨

事先講明我唔係第一次買R4, 我唔算得上什麼專家, 但至小唔係新手

話說今日出去幫個frd買張R4, 先行信和, 全身得300蚊, 哈, 點知一問, 個Sales阿嬸話 "$350" 我話, 我唔洗1GB卡, 佢答" 我都無話包1GB.."

吹到我漲晒, 算, 死開, 去過第二間 $380.. 唔係下話, 一間比一間貴, 格到最平果間都要300蚊仲一定要我買埋1GB..

最後得知, 原來R4缺貨, d無良game shop就黎大炒特炒, 真係有殺錯無放過, 於是乎我惟有通知我朋友叫佢唔好買住, 遲下先啦

不過以上唔係我這個cdrom開post的原因, 我開post, 係因為想同大家分享下當d無良game shop無貨賣既時候, 除左炒之外仲會點同大家講, 等大家得個知字

超爽第3位
2樓金毛仔: 外置R4現在無人用架喇, Out晒, 個個都用內置架啦
我: O咀, 唔該晒 (咁咪即係假card, 無野下話)

超爽第2位
1樓正常店員(以個樣黎計最正常係佢喇): R4我們也有, 因為缺貨 貴一點$280
我: 請問有沒有保養的?
店員: 當然有
我: 我在網上看過有保養貼紙的, 為什麼沒有呢
店員: 呢排缺貨, 代理好多都唔記得貼
我: O咀, 唔該晒

超爽第1位
2樓瘦身女Sales: R4我們沒有了, 你可以試下這一款由R4公司推出的EZ 5, 仲平過R4又勁過R4
我: 有咩咁勁?
女Sales: 玩Game會勁d
我: O咀, 咁我睇睇先 (下次有咩Game打唔爆就轉用EZ 5啦, 玩Game會勁d架)

No comments: