Wednesday, October 24, 2007

實 戰 理 論 : 市 況 未 穩 轉 炒 股 仔



今日叫人沽 857 PUT 止蝕
今日 857 開始謝.. 真係勁
274 今朝一開 3.25.. 最高 3.35.. 今朝買就摸頂.. 收 3.2..
123 今朝一開 3.28.. 今朝買一樣都係摸頂.. 收 3.21.. (不過只係計今日. 聽日唔知乜事)

真係股檀明燈..

現 時 港 股 的 波 幅 已 越 來 越 大 , 轉 向 的 頻 率 也 越 來 越 快 , 臨 場 執 生 的 要 求 也 越 多 。

昨 日 大 市 回 升 , 若 然 大 家 跟 隨 筆 者 於 上 周 買 Put , 早 上 不 食 糊 , 到 收 市 又 變 成 富 貴 浮 雲 。

現 時 的 市 況 , 入 市 一 定 要 懂 得 臨 場 執 生 , 總 之 一 句 , 細 注 短 炒 , 千 萬 不 要 胡 亂 作 長 線 , 要 捱 價 實 在 太 被 動 , 不 合 乎 風 險 管 理 。

中 石 油 P 輪 先 行 止 蝕
講 番 大 市 , 昨 日 指 數 重 越 10 日 平 均 線 , 今 早 再 上 升 的 機 會 頗 大 , 但 筆 者 暫 仍 以 技 術性 反 彈 視 之 , 看 看 會 否 營 造 雙 頂 。 由 於 形 勢 未 明 朗 , 暫 且 按 兵 不 動 , 等 待 即 市 顯 示的 訊 號 。 昨 日 推 介 的 中 石 油 沽 證 , 應 先 行 止 蝕 離 場 。

早 前 兩 日 大 市 淡 勢 , 反而 見 到 一 些 細 價 股 蠢 蠢 欲 動 , 似 乎 部 份 資 金 鑑 於 兵 凶 勢 危 , 轉 投 股 仔 身 上 。 說 實 在, 現 時 市 場 上 大 部 份 股 仔 皆 已 跌 到 殘 , 反 而 持 貨 的 風 險 下 降 。 當 然 , 炒 股 仔 需 依 靠技 術 分 析 去 捕 捉 股 價 的 突 破 訊 號 , 此 點 大 家 要 留 意 。

高 寶 越 投 各 有 可 取
高寶 綠 色 ( 274 ) 昨 日 股 價 上 升 12% , 上 破 10 日 、 20 日 及 50 日 線 , 成 交 亦 開 始 增大 , 技 術 走 勢 向 好 。 其 業 務 範 圍 主 要 是 生 產 及 銷 售 家 居 及 個 人 護 理 產 品 , 07 年 上半 年 純 利 2.08 億 元 , 上 升 1.8 倍 , 預 期 PE 約 為 8-9 倍 , 上 望 目 標 價 短 線 3.5 元 ,中 線 4.5 元 , 止 蝕 位 3 元 。

越 秀 投 資 ( 123 ) 得 摩 根 大 通 增 持 , 股 價 走 勢 仍強 。 早 前 兩 日 受 大 市 拖 累 回 落 , 守 穩 於 10 日 線 水 平 , 昨 日 收 3.23 元 , 上 升 2.2% , 短 期 股 價 支 持 位 在 3.10 元 , 跌 穿 止 蝕 , 上 望 目 標 3.8 元

No comments: