Thursday, October 18, 2007

實 戰 理 論 : 吼 反 彈 買 Put

叫人清倉都唔緊要啦.. 而家仲叫人買 Put.. 你係咪想人死呀!!!

港 股 仍 然 出 現 日 升 日 跌 的 走 勢 , 正 是 好 淡 爭 持 的 格 局 ,恆 指 打 從 8 月 中 的 底 部 升 上 來 , 筆 者 皆 一 直 做 好 友 , 姑 勿 論 互 聯 網 上 的 無 聊 分 子 如 何 抹 黑 , 讀 者 們 皆 知 筆 者 是 一 直 看 好 , 除 了 在 美 國 議 息 前 略 作 退 避 , 在 減 息 後 又 再 度 入 市 , 直 至 恆 指 升 近 29000 點 之 時 , 筆 者 便 建 議 開 始 減 磅 , 盡 量 套 現 , 只 可 小 注 短 炒 。

過 去 一 周 筆 者 一 直 觀 察 即 市 波 動 之 中 , 期 指 及 其 他 衍 生 工 具 盤 路 的 變 化 , 發 覺 最 明 顯 的 就 是 升 市 減 倉 、 跌市 加 倉 。 前 日 大 市 急 挫 , 期 指 倉 又 加 了 3006 張 , 相 信 大 戶 在 暗 地 已 開 始 作 出 部 署 , 昨 日 之 後 彈 , 相 信 也 只 是 技 術 因 素 而 已 , 跌 至 28400 點 10 日 平 均 線 水 平 , 自 然 要 令 大 家 覺 得 跌 不 下 。

2 個 方 法 造 淡 倉
現 時 投 資 者 除 了 要 繼 續 減 磅 外 , 想 造 淡 者 可 考 慮 兩 個 策 略 : 進 取 者 可 在 29500 點 水 平造 淡 倉 , 升 穿 30200 點 止 蝕 , 風 險 為 700 點 , 向 下 目 標 27500 點 ( 第 一 站 ) 及 25000 點 ( 第 二 站 ) 。
穩 陣 一 點 的 做 法 就 是 等 指 數 跌 穿 28400 點 之 後 , 才 入 市 追 沽 , 以 28800 點 止 蝕 , 風 險 為 400 點 。 投 資 者 若 嫌 期 指 風 險 高 , 可 考 慮 吸 納 指 認 沽 證 ( 9616 ) , 小 注 怡 情 , 但 卻 有 機 會 帶 來 意 外 驚 喜 。

十 七 大 開 會 數 日 , 若 細 心 分 析 的 話 , 應 知 道 一 些 影 響 股 市 的 因 素 已 明 朗 化 。 當 中 包 括 宏 調 將 繼 續 加 強 , 直 通 車 短 期 無 望 動 , 市 上 傳 聞 中 國 投 資 公 司 入 市 之 消 息 純 屬 虛 構 。 後 市 如 何 ? 也 不 用 畫 公 仔 畫 出 腸 吧 !

蘋果日報 2007年10月18日
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: