Tuesday, May 15, 2007

老細金句

‧ 「 今 日 咁 好 生 意 , 食 住 個 氣 勢 做 夜 。 」
‧ 「 今 日 唔 好 生 意 , 勤 力 做 夜 。 」
‧ 「 唔 使 樣 樣 都 要 問 過 我 下 話 ? ( 轉 頭 ) 點 解 決 定 之 前 , 你 唔 問 過 我 先 ? 」
‧ 「 你 可 唔 可 以 當 公 司 係 自 己 生 意 咁 去 搏 ? 」 ‧ 「 公 司 重 要 定 朋 友 重 要 ? 」
‧ 「 唔 急 , 十 分 鐘 後 等 住 要 。 」
‧ 「 又 開 唔 到 單 ? 成 條 街 都 係 人 , 做 咩 開 唔 到 單 ? 」
‧ 「 有 咩 唔 高 興 一 定 要 講 我 知 」
‧ 「 你 返 工 , OT ( 超 時 工 作 ) 係 應 該 ! 」
‧ 「 邊 個 出 糧 畀 你 ? 諗 公 司 都 唔 好 諗 你 老 竇 老 母 ! 」
‧ 「 返 工 早 到 係 對 職 業 一 種 尊 重 。 」
‧ 「 蛇 王 都 要 蛇 得 好 好 睇 睇 , 俾 我 睇 到 你 蛇 王 唔 緊 要 , 最 緊 要 好 好 睇 睇 , 唔 好 俾 我 捉 到 就 得 ! 」
‧ 「 成 日 掛 住 食 飯 , 食 遲 一 陣 會 死 咩 ? 但 當 你 遲 出 去 食 , 遲 返 時 , 佢 就 會 話 : 食 飯 使 唔 使 食 咁 耐 呀 ? 」
‧ 「 幫 幫 手 , 大 家 一 家 人 嘛 ! 叫 我 無 條 件 為 佢 OT 。 」
‧ 「 一 味 識 得 做 , 新 界 隻 牛 夠 勤 力 啦 , 咪 又 係 要 俾 人 ? 」

No comments: