Monday, May 28, 2007

「福佳始終有你」

From 每日一膠-荒膠的香港


影像:RebuildHK 出品
填詞:林忌音樂
製作:神秘人一號歌手:A. Tam、H. Lee、A. Lau、E. Chan、W. Mok、F 小姐、U 小姐、W 小姐等等,不能盡錄,亦不願公開姓名,以免影響其自身的娛樂事業

謹將此曲獻予林彬烈士及林振強先生

歌詞:
鋪鋪膠都彷彿泥濘 撻到你好應 成全這懵董變巨星
IQ唐開Show都爆笑 免費派飛了 盈餘計錯 就愛亂 Fing!
期望坦克碌豬取勝 得到了絕症 金紫荊章填命
無能人士亂嗡也力拼 是誰埋沒馬力 做賣國精英

福佳始終有你!(福佳始終有你!)拍馬屁聲響足一世紀
普選偏偏冇我? (普選偏偏冇我?) 八萬五驚喜慘於去死
當底褲!當絲襪!當胸圍!
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄 陪笑了不起 福佳始終有你!

天星鐘追憶起暴動 同志勿有感應 和諧靠你 亂掟菠蘿
期望坦克碌豬取勝 得到了絕症 金紫荊章填命
無能人士亂嗡也力拼 是誰埋沒馬力 做賣國精英

坦克碌豬靠你!(福佳始終有你!)拍馬屁聲響足一世紀
普選偏偏冇我? (普選偏偏冇我?) 八百張飛選多一世紀
玩謝你 送酒席 送主席
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄 陪笑了不起 坦克碌豬靠你!

(國︰毛主席在這裡) 拍馬屁聲響足一世紀
(玩謝你~Yeah ) 普選偏偏冇我?(國︰Anson Chan 在哪裡?)
八百個選委選一世紀三謝禮 拜天地 葬天地傲慢冷嘲各種冤氣
不捨不棄 陪笑了不起 福佳始終有你!

No comments: