Sunday, May 27, 2007

地鐵八大 Cheap 人

From 生果日報

扯 火 1   著 住 對 鞋 踩 上 凳
呢 事 地 鐵 同 巴 士 都 經 常 發 生 , 座 位 俾 人 踩 到 污 糟 晒 , 其 他 乘 客 懵 懵 下, 坐 落 去 都 唔 知 , 你 話 係 咪 勁 缺 德 ? 巴 士 既 對 頭 位 係 重 災 區 , 無 論 阿 叔 定 仔 , 不 時 都 鍾 意 同戈 起 隻 腳 扮 大 爺 。 地 鐵 就 重 慘 , 尤 其 到 架 空 路 段 , 不 時 都 會 見 到 有 仔 , 踩 住 凳 睇 街 , 甚 至 開 心 到 又 行 又 跳 ! 最 令 人 扯 火 既 係 唔 少 缺 德 父 母 縱 容 呢 行 為 ! 細 路 隻 鞋 咪 同 大 人 一 樣 行 咁 多 路 , 乜 垃 圾 都 踩 過 晒 , 其 他 人 坐 落 去 同 坐 地 下 有 乜 分 別 ?

扯 火 2   打 機 嘈 到 癲
唔 少 人 車 廂 內 大 聲 講 電 話 , 完 全 唔 使 停 口 , 都 已 經 夠 惡 頂 , 不 相 伯 仲 重 有 一 眾 罔 顧 他 人 感 受 機 迷 。 鍾 意 打 機 本 來 無 罪 , 弊 在 有 人 開 到 大 大 聲 打 機 入 晒 迷 , 簡 直 目 中 無 人 ! NDS 都 無 咁 嘈 , 最 怕 係 PSP , 真 係 成 車 人 被 迫 陪 佢 打 機 。

扯 火 3   逼 你 睇 報 紙
繁 忙 時 間 咁 既 行 為 就 最 唔 要 得 , 有 o的 人 掛 住 打 開 份 報 紙 睇 , 小 記 生 得 比 較 矮 , 成 日 奉 獻 個 頭 畀 人 放 報 紙 , 佢 揭 一 版 就 掃 我 一 下 , 真 係 多 謝 晒 ! 生 得 高 一 樣 難 受 , 成 份 報 紙 貼 住 塊 面 咁 滯 。 好 心 喇 ! 睇 少 一 陣 唔 使 死 既 , 咁 逼 法 其 實 都 睇 得 唔 舒 服 喇 係 咪 ?

扯 火 4   霸 住 成 條 柱
呢 個 係 地 鐵 常 見 惡 行 。 支力支力地 冇 腰 骨 係 人 之 常 情 , 不 過 都 要 睇 下 環 境 。 非 繁 忙 時 間 鍾 意 點 企 唔 理 你 , 但 逼 到 爆 既 時 候 , 好 人 好 姐 都 要 挨 住 碌 柱 , 會 搞 到 身 邊 起 碼 5 個 人 隻 手 唔 知 扶 邊 好 ! 再 乞 人 憎 o的 都 仲 有 , 就 係 唔 理 柱 上 已 經 有 幾 多 隻 手 , 都 一 於 照 挨 , 當 你 透 明 壓 落 你 隻 手 度 , 真 係 嬲 死 人 。

扯 火 5   眾 目 睽 睽 剪 腳 甲
近 期 搭 巴 士 發 現 一 樣 新 興 行 為 — — 剪 指 甲 , 連 o個 10 隻 指 甲 都 懶 得 係 屋 企 剪 要 自 己 執 , 諗 住 車 廂 彈 去 邊 都 有 清 潔 阿 嬸 搞 點 。 自 稱 身 處 國 際 之 都 香 港 人 真 係 可 以 咁 無 品 ! 真 係 一 聽 到 o個o的「 啪 啪 」 聲 就 嬲 ! 有 時 仲 要 完 全 唔 顧 儀 態 , 起 隻 腳 當 眾 剪 腳 甲 ! 一 個 不 留 神 , 俾 佢 指 甲 彈 到 正 , 真 係 嚇 到 毛 管 同戈!

扯 火 6   亂 塞 垃 圾
我 相 信 , 只 有 小 朋 友 坐 巴 士 鍾 意 坐 窗 邊 位 , 唔 知 各 位 有 冇 留 意 , 窗 口 邊 同 座 位 間 罅 隙 , 早 就 成 為 熱 門 垃 圾 桶 ! 報 紙 、 飲 品 盒 、 食 物 包 裝 袋 … … 應 有 盡 有 , 最 恐 怖 仲 係 香 口 膠 , 坐 到 正 點 算 ? 講 到 尾 , 有 邊 個 鍾 意 坐 垃 圾 桶 邊 ?

扯 火 7   電 梯 左 右 照 企
「 左 行 右 企 」 早 就 係 搭 扶 手 電 梯 不 成 文 規 矩 , 唔 少 人 都 會 遵 守 。 唔 急 都 唔 會 跑 扶 手 電 梯 啦 , 趕 起 上 黎, 遇 正 有 人 塞 住 晒 , 真 係 急 死 人 。 尤 其 港 島 線 o的 電 梯 長 到 爆 , 前 面 就 成 堆 人 左 右 塞 死 晒 , 叫 人 讓 路 都 叫 到 扯 火 , 個 人 會 好 躁 。


扯 火 8   食 o野 全 車 飄 香
小 記 家 在 屯 門 , 將 軍 澳 打 工 , 好 明 白 搭 個 幾 鐘 頭 車 但 餓 住 個 肚 o個 種 辛 苦 幾 難 頂 , 所 以 有 時 見 到 長 途 車 有 人 食 o野, 都 可 以 體 諒 。 但 食 塊 餅 咬 個 包 都 算 , 搞 到 食 飯 盒 呢 又 香 又 多 汁 o既 野 就 好 離 譜 ! 整 污 糟 地 方 唔 在 講 , 搞 到 全 車 都 聞 到 , 煽 動 食 情 緒 , 你 話 幾 慘 。

No comments: