Friday, August 17, 2007

大奇蹟日 - 17 AUG 2007


點估都估唔到咁戲劇性... 中午真係守唔到 20000 點..
食完個飯番黎.. 日本會跌 800幾..
香港仲唔死!? 一開跌 1千.. 千一..千二..真係好大時代 Feel
嘩.. 個個都驚到死..以為17082007係世界末日
點知..
一個大V..最後跌 200幾... 痴線架咩..
我真係唔知最勁果時放左見到一個鐘後既結果係點 law..

FROM 3HOME Finance 版 小那猩@鵰兄 今日回顧

估計, 由於美國廁按風暴, 引發持有大量美元債券的亞洲各國, 如中國及日本, 在今天亞洲股市開市後, 日本瘋狂拋售美元債券, 日本利用所贖回之美元入買日元吐現, 同時, 歐洲/
日元 交叉盤拆

倉, 買日元賣歐元, 因市一時間場上需求大量日元現貨,而各大銀行只能在日本股市及亞洲中沽出股票抽出日元金, 因而日股急跌!!

然而,美國一向現金短缺, 加上廁按問題, 一時間沒有足夠美元,
唯有於亞洲股票市場 大量?售股票, 計而?亞洲市場抽出美元資金救急.
同時間大量資金流出亞洲, 因此港股及亞洲各大股市大跌.

歐市開市後, 由歐洲市場分擔了部份市場所需資金, 使亞洲股市止跌回升.
但美國廁按有待解決, 並美債會被進一步大量拋售, 後市即使可短暫回升,
投資者將會瘋狂拋售美股. 而美國唯有於亞洲或其他市場贖回美元.
造成世界性的巡環經濟大衰退.

No comments: