Wednesday, August 22, 2007

實 戰 理 論 : 調 整 未 完 再 試 低 位 支 持

大師好似好勁咁 wor.. 竟然用一段 Quote 番禽日講過既野.. 點解佢之前果佢預測 d 野唔中又唔講番呢..XDDD

昨 日 筆 者 以 「 大 局 未 定 , 趁 高 位 先 沽 貨 」 為 題 , 指 出 大 市 仍 受 期 指 市 場 部 署 所 影 響 , 於 22000 點 有 阻 力 。 昨 日 朝 早 所 見 , 前 日 之 升 市 中 , 期 指 未 平 倉 合 約 大 幅 減 少 6000 多 張 , 正 是 高 位 回 落 的 先 兆 。 果 然 , 指 在 最 高 錄 得 1000 多 點 升 幅 後 瞬 即 遇 上 沽 壓 , 期 指 更 倒 跌 收 場 , 圖 表 上 形 成 射 擊 之 星 的 形 態 , 似 乎 大 市 仍 有 下 調 的 空 間 。

過 去 兩 天 港 股 乍 現 生 機 , 全 賴 美 國 減 貼 現 率 , 以 及 中 國 推 出 的 放 寬 個 人 境 外 投 資 政 策 。 但 由 於 股 市 的 反 應 太 快 , 三 兩 日 間 便 回 升 3000 多 點 , 甚 麼 利 好 消 息 也 全 反 映 , 市 況 自 然 變 得 反 覆 。

昨 日 收 市 後 , 中 國 又 再 次 宣 佈 調 高 人 民 幣 存 貸 款 利 率 , 進 一 步 加 強 宏 調 措 施 。 表 面 上 , 此 消 息 對 大 市 是 負 面 的 , 但 想 深 一 層 , 其 實 市 場 正 正 是 在 等 待 此 次 加 息 的 來 臨 , 為 未 來 的 升 市 作 準 備 。 因 為 不 少 投 資 者 相 信 , 此 次 加 息 完 畢 後 , 相 信 在 國 慶 及 十 七 大 之 前 , 應 再 沒 有 新 的 宏 調 措 施 出 現 。 昨 日 所 見 , A B 股 市 場 並 沒 有 出 現 早 前 數 次 公 佈 宏 調 政 策 之 前 的 跌 市 。

留 意 美 股 短 期 表 現
至 於 港 股 , 經 過 反 彈 之 後 , 已 升 抵 阻 力 區 , 並 於 高 位 出 現 調 整 訊 號 , 指 短 期 會 下 試 20800-21000 點 之 支 持 。 從 現 在 到 結 算 前 , 大 市 應 進 行 2000-2500 點 之 大 型 上 落 市 , 高 低 波 幅 介 乎 20000-22500 點 。

美 股 的 次 按 問 題 雖 暫 可 紓 緩 , 但 減 貼 現 率 的 用 處 及 效 力 是 否 可 為 投 資 者 帶 來 信 心 , 在 未 來 數 天 便 可 得 知 。 大 家 宜 留 意 道 指 反 彈 後 之 調 整 幅 度 , 以 及 12800 點 之 支 持 力 度 。 後 市 能 否 再 向 好 , 很 大 程 度 要 視 乎 未 來 兩 天 的 調 整 幅 度 而 定 。
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: