Friday, August 24, 2007

實 戰 理 論 : 排 洪 政 策 領 導 人 高 招

今日好友唔使驚啦... 大仙今日估跌...雖然禽晚 ADR 跌左 35點.. 但係我估今日 HSI 受大仙影響都會可能升破 23200.. 就好似禽日大仙估咁大個 Range 都錯一樣.. " 學生不斷向筆者訴苦 , 覺得 在如此波動的市況實難以入市" 緊係啦.. 大仙 d "貼士"咁廢...

回 顧 過 去 兩 周 的 大 市 , 一 切 恍 如 隔 世 , 實 乃 天 堂 與 地 獄 之 比 。 上 周 大 市 急 挫 近 3000 點 , 本 周 從 低 位 回 升 近 4000 點 , 這 才 是 真 正 的 「 牛 市 三 期 」 大 型 上 落 市 。 近 日 筆 者 的 一 些 學 生 不 斷 向 筆 者 訴 苦 , 覺 得 在 如 此 波 動 的 市 況 實 難 以 入 市 。 其 實 筆 者 也 無 妙 計 可 施 , 現 時 的 市 況 只 適 宜 貼 市 的 專 業 炒 家 入 市 , 經 驗 不 足 , 轉 身 不 夠 靈 活 之 散 戶 根 本 難 以 承 受 現 時 的 風 險 。

一 切 入 市 的 決 定 , 要 建 基 於 短 線 的 趨 勢 , 圖 表 分 析 所 佔 的 重 要 性 大 增 , 基 本 因 素 已 不 能 發 揮 作 用 。 小 投 資 者 唯 一 可 做 的 是 縮 細 注 碼 , 增 強 自 己 承 受 市 況 波 動 的 能 力 。

近 期 的 波 動 市 主 要 是 受 制 於 期 指 市 場 上 的 好 淡 角 力 , 暫 時 是 好 友 得 勢 , 指 數 繼 續 挾 高 。 好 倉 要 留 意 兩 個 食 糊 位 , 一 個 是 昨 日 的 高 位 23200 ( 期 指 ) , 另 一 個 是 上 月 高 位 23500 。 在 如 此 大 波 幅 之 市 況 , 切 忌 貪 勝 不 知 輸 , 到 了 一 些 重 要 關 口 前 , 須 懂 得 獲 利 。

大 好 友 來 自 中 資 資 金
今 次 升 浪 的 大 好 友 角 色 , 主 要 是 「 北 水 南 調 」 的 中 資 資 金 。 雖 然 於 高 位 仍 有 部 份 外 資 沽 貨 套 現 , 但 沽 壓 之 力 度 有 限 , 大 市 仍 然 照 挾 。

其 實 中 央 今 次 的 「 北 水 南 調 」 政 策 , 可 以 說 是 一 箭 雙 鵰 , 既 可 將 國 內 資 金 排 洪 到 香 港 , 避 免 引 發 國 內 股 市 之 泡 沫 , 更 可 承 托 一 直 受 壓 的 港 股 市 場 , 有 助 穩 定 本 港 之 投 資 環 境 。 這 政 策 最 大 的 好 處 , 就 是 不 用 直 接 壓 抑 國 內 股 市 , 引 致 國 內 股 民 不 滿 , 而 領 導 人 亦 不 會 因 而 受 批 評 , 實 誠 高 招 。 至 於 國 內 資 金 若 在 海 外 投 資 爆 煲 , 這 便 不 是 他 們 的 責 任 了 。
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: