Friday, August 31, 2007

實 戰 理 論 : 兵 凶 勢 危 大 波 動 市 要 識 執 生

今日都唔記得 Post 大仙手記... 大家記著去沽貨啦 wor.. 不過而家同 240000 差 15 點... 大仙威力都係勁!!

大 市 仍 是 好 淡 爭 持 局 面 , 昨 日 雖 然 上 升 , 但 嫌 力 度 不 足 , 現 時 境 況 可 謂 兵 凶 勢 危 , 總 之 一 句 : 執 生 。

美 國 次 按 問 題 左 右 大 局 , 基 金 也 不 敢 過 度 進 取 。 然 而 , 每 當 股 市 回 落 之 時 , 只 要 形 勢 一 到 險 境 , 又 自 然 有 無 形 之 手 出 招 , 大 戶 也 不 敢 貿 然 造 得 太 低 。 故 此 , 現 時 的 市 況 是 考 膽 識 及 考 耐 性 的 市 況 , 當 大 市 跌 到 人 心 惶 惶 之 時 , 一 定 要 夠 膽 識 入 市 , 而 且 要 相 信 無 形 之 手 真 的 會 出 現 。

當 大 市 回 升 之 時 , 最 穩 妥 的 做 法 就 是 逐 級 沽 貨 獲 利 , 沽 清 手 中 股 票 後 , 就 要 有 耐 性 去 等 跌 市 。

筆 者 近 期 經 常 強 調 「 無 形 的 手 」 的 出 現 , 皆 因 市 場 的 走 勢 與 一 些 政 策 公 佈 是 極 之 配 合 的 , 若 純 用 陰 謀 論 作 分 析 , 又 極 之 巧 合 。

港 股 4000-5000 點 內 上 落
還 記 得 8 月 17 日 之 大 跌 市 , 當 恆 指 跌 幅 擴 大 至 近 1300 點 之 時 , 大 市 即 時 反 彈 1000 多 點 , 當 晚 美 國 就 隨 即 宣 佈 減 貼 現 率 , 接 中 國 亦 宣 佈 資 金 自 由 行 政 策 。 以 上 舉 動 即 時 令 人 聯 想 到 , 其 實 有 關 方 面 會 因 應 市 況 而 推 出 穩 定 股 市 的 措 施 。

大 家 都 會 知 道 , 只 要 股 市 一 崩 潰 , 美 國 經 濟 就 必 定 步 入 衰 退 。 現 時 聯 儲 局 只 得 最 後 一 招 撒 手 , 就 是 減 息 , 此 招 一 出 , 可 短 暫 起 死 回 生 , 但 同 樣 地 亦 要 憂 慮 用 完 此 招 之 後 , 聯 儲 局 便 再 沒 其 他 招 數 了 。

港 股 雖 幸 得 祖 國 眷 顧 , 但 始 終 外 圍 因 素 影 響 力 也 不 小 , 相 信 港 股 仍 會 維 持 4000-5000 點 的 大 型 上 落 市 格 局 。 至 於 未 來 一 周 之 走 勢 , 大 市 有 機 會 先 升 後 回 , 向 上 再 試 新 高 後 , 亦 隨 時 會 出 現 大 調 整 。
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: