Friday, August 17, 2007

實 戰 理 論 : 低 位 十 字 大 藍 籌 現 見 底 訊 號

睇下會唔會再跌落去先... 禽晚老美玩大V.. 最勁跌 3百幾.. 收跌15點... 不過只係一日.. 燈王又話係見底.. 即係後市仲會有排跌.. 大家小心了

美 股 再 次 高 開 低 收 , 表 現 差 勁 , 港 股 又 難 逃 下 跌 厄 運 。 現 時 的 市 況 , 600-800 點 的 起 跌 確 實 是 「 家 常 便 飯 」 , 少 一 點 定 力 及 實 力 也 難 以 應 付 。

經 昨 日 一 跌 , 指 已 回 到 5 月 底 筆 者 建 議 大 家 入 市 的 水 平 , 即 20400 點 附 近 。 「 次 按 問 題 」 雖 嚴 重 , 但 股 市 跌 到 現 在 , 其 實 已 反 映 得 七 七 八 八 , 現 時 只 是 大 跌 後 的 餘 震 , 殺 傷 力 有 限 。

若 以 期 指 而 論 , 8 月 份 成 交 9 萬 多 張 , 相 信 會 有 新 倉 累 積 , 而 未 平 倉 合 約 數 量 亦 有 所 增 加 , 未 來 兩 天 大 市 應 可 見 真 章 。

指 數 雖 低 收 , 但 筆 者 從 個 別 股 份 之 圖 表 走 勢 中 所 見 , 已 有 見 底 訊 號 , 其 中 以 下 列 數 隻 傳 統 藍 籌 之 圖 形 最 明 顯 , 當 中 包 括 中 移 動 ( 941 ) 、 長 實 ( 001 ) 、 和 黃 ( 013 ) 、 新 地 ( 016 ) 及 控 ( 005 ) 。 此 等 股 份 皆 出 現 了 「 十 字 星 」 形 態 , 並 且 是 在 大 成 交 之 下 扳 回 高 位 收 市 , 這 正 是 見 底 訊 號 。 只 要 外 圍 市 況 一 配 合 , 上 列 5 隻 股 份 必 定 成 為 升 市 火 車 頭 , 帶 動 大 市 回 升 。

等 待 伯 南 克 出 手
今 次 的 跌 市 已 令 市 場 出 現 恐 慌 , 投 資 者 亦 開 始 憂 慮 這 會 否 是 熊 市 來 臨 之 開 始 。 其 實 今 次 因 「 次 按 問 題 」 而 觸 發 的 跌 市 , 確 實 有 點 令 人 措 手 不 及 , 情 況 會 否 進 一 步 惡 化 , 要 視 乎 市 場 上 的 資 金 能 否 抵 擋 得 住 短 期 的 套 現 潮 。
至 於 美 國 樓 市 的 危 機 , 關 鍵 在 於 聯 儲 局 能 否 下 定 決 心 , 作 出 減 息 的 決 定 , 此 誠 「 危 急 存 亡 之 秋 」 , 伯 南 克 宜 當 機 立 斷 。 筆 者 猶 記 得 2001 年 初 , 科 網 泡 沫 一 爆 , 格 老 可 以 在 短 短 時 間 內 , 狠 狠 地 減 息 3 次 , 兩 人 比 較 , 高 低 立 判 。
作 者 沈 振 盈 為 證 監 會 持 牌 人 士

No comments: